№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Нарада з питань профілактики булінгу(цькування) | Колектив | Вересень | Директор Гайдар В.М. |
2 | Обговорення питання протидії булінгу на засіданні батьківського самоврядування | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор Гайдар В.М. |
3 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Класні керівники | Вересень | Заступник директора з ВР Глинчак Н.Я. |
4 | Оформлення тематичного стенду «Поради психолога» | Здобувачі освіти | Вересень | Практичний психолог Кріцак І.М. |
5 | Оновлення інформаційних буклетів для батьків | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Практичний психолог Кріцак І.М. |
6 | Розробка пам’ятки «Зупинемо булінг разом» | Педагогіч- ний колектив | Жовтень | Педагог-організатор Курман М.Р. |
7 | Тренінг для педагогічних працівників «Протидія булінгу в закладах освіти» | Педагогічний колектив | Жовтень | Практичний психолог Кріцак І.М. |
8 | Круглий стіл «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 5–7 класи | Упродовж року | Практичний психолог Кріцак І.М. |
9 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Травень | Директор Гайдар В.М. |
10 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР Глинчак Н.Я. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-2 | Упродовж року | Класоводи |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Тиждень толерантності | 1-11 | Листопад | ЗВР, класні керівники, практичний психолог |
4 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, практичний психолог ліцею |
5 | Година психолога «Повага до себе та інших» | 1 | вересень | Практичний психолог Кріцак І.М. |
Година психолога «Читання з передбаченням за казкою Ірен Роздобутько «Дикі образи Дикобраза» | 2 | жовтень | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
Година психолога « Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки» | 3 | листопад | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
Година психолога «Стоп булінг » | 4 | грудень | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
Година психолога « Запобігання насильству над дітьми» | 5-6 | Січень-лютий | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
Година психолога « Протидія булінгу в учнівському середовищі» | 7-8 | Березень-квітень | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
6 | Конкурс плакатів «Стоп булінг» | 5-11 | Грудень | Педагог-організатор Курман М.Р. |
Психологічний супровід | ||||
Діагностичний етап | ||||
1 | –1.1. Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; –1.2. опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; -1.3. діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; (Методика Соціометрія) | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники, Практичний психолог Кріцак І.М. |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог Кріцак І.М. | |
4 | Години психолога з попередження та профілактики булінгу (згідно плану) | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Кріцак І.М. |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Кріцак І.М. |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж І семестру | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Кріцак І.М. |
3 | Інформаційна година «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | 5-11 | Лютий | Вчителі інформатики |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник директора з ВР Глинчак Н.Я. | |
5 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | 1-11 | Упродовж року | Заступник директора з ВР Глинчак Н.Я. |